Cherryland Sinema Panosu - Sahne 4


  Barefoot


''İnsanları sadece onları sevdiğin için seversin, hepsi bu...''
''Gerçekten kız arkadaşın mıyım?''

Daisy 💖 Jay


Aşırı sevdiğim ve benim için özel filmlerden, 
adamın kıza olan aşırı anlayışlı davranışı beni çok etkilemişti🎬


Tasarım bana ait, kullanılamaz...


Önceki Yayın

4 Yorum

  1. Ne yapayım izleyeyim mi filmi Cherry? Fazla romantik/duygusal mıdır? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izle Alpirik😊
      Çok romantik değil yani biraz.
      Film aslında psikolojik alt tabanlı biraz, yani kızın yalnızlığı, psikolojik sorunları anlatılıyor. Adamın ailesiyle arasındaki mesafe anlatılıyor. Tabii bunların sonunda aşk oluyor ama eğlenceli bir tarafı da var. Filmi izlediğimde kızın psikolojik durumu daha çok dikkatimi çekmişti😊

      Sil
  2. Bazı filmler olur ya fazla yapmacıktır. Nedense bu öyle değil gibi geldi şu an :) İzleme listeme de alacağım. Teşekkürler Cherry😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevmiştim, bir şans ver derim😊
      Tatlı bir filmdir😊
      Rica ederim😊

      Sil

Yorumlarınız gülümseme bırakıyor, teşekkürler ☺️