Barefoot
''İnsanları sadece onları sevdiğin için seversin, hepsi bu...''
''Gerçekten kız arkadaşın mıyım?''
Daisy 💖 Jay
Aşırı sevdiğim ve benim için özel filmlerden,
adamın kıza olan aşırı anlayışlı davranışı beni çok etkilemişti🎬
Tasarım bana ait, kullanılamaz...


Ne yapayım izleyeyim mi filmi Cherry? Fazla romantik/duygusal mıdır? :)
YanıtlaSilBence izle Alpirik😊
SilÇok romantik değil yani biraz.
Film aslında psikolojik alt tabanlı biraz, yani kızın yalnızlığı, psikolojik sorunları anlatılıyor. Adamın ailesiyle arasındaki mesafe anlatılıyor. Tabii bunların sonunda aşk oluyor ama eğlenceli bir tarafı da var. Filmi izlediğimde kızın psikolojik durumu daha çok dikkatimi çekmişti😊
Bazı filmler olur ya fazla yapmacıktır. Nedense bu öyle değil gibi geldi şu an :) İzleme listeme de alacağım. Teşekkürler Cherry😊
YanıtlaSilBen çok sevmiştim, bir şans ver derim😊
SilTatlı bir filmdir😊
Rica ederim😊