İyi ki Doğdun Cherry ve Hello Cherryland




Bugün hem benim hem bloğumun doğum günü🎈🎉🎂

 Bloğumun 1. yılı kutlu olsun. İyi ki tekrar blog açmışım ve buradayım. Bloğumu çok seviyorum, yazarken de aşırı keyif alıyorum. 

Vee tabii kendi doğum günümü kutluyorum, en tatlı dilekleri diliyorum. Pastamın üstündeki mumları defalarca üflerken birkaç dakika geçecek. Kolay değil o kadar dileği içimden hissederek geçirmek değil mi ama😉🎂

En çok ne diliyorum bu sefer biliyor musunuz? Şans🎈 Şansa çok ihtiyacım var gerçekten...

İçimdeki küçük kız hiç büyümeyecek. Hep beş yaşında kalacağım. Böyle olmayı seviyorum.

Cherry beş yaşında ve elindeki kırmızı balonuyla geziyor 🎈🎈🎈

Beni en çok mutlu eden şeylerden biri kitabım😍 Kitabımla bir fotoğraf paylaşmak istedim bu doğum günümde (hangisini ekleyeceğime karar veremedim, açılış-kapanış yaptım🙃)   

Çok tatlı bir podcast yayını ekliyorum. Dinlemek isterseniz beklerim. Podcast için mail adresi ekledim, açıklama kısmında ve profilde (podcastin hakkında bölümü) görebilirsiniz. 

Düş Bahçelerinde Gezinti kitabımı alıp okumak isterseniz🎈 

Podcast yayınım🎈 

Bloğumun ilk yazısını okumak isterseniz 🎈


Günlerden bugün🎈🍒

İlk seferde başarısız olursan biraz kek ye🍰🍒




Sonraki Yayın
Önceki Yayın

16 Yorum

  1. Blogun daim, yeni yaşın kutlu olsun.🥳​ Nice yaşlarına sağlıkla ve sevdiklerinle girmen dileğiyle... Ayrıca o balonda çok önemli.🎈​😊​ Sıkı sıkı tutmalı. Uçup gitmemeli. Sevgiyle...😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊 umarım güzel bir yaş olur...
      Balon benim için çok önemli, çok şey ifade ediyor, sıkı sıkı tutuyorum. Uçmasına izin vermem🎈😊😇

      Sil
  2. Canımmmm. Blogunun da senin de doğum gününüz kutlu olsun. Harika yazılarla devam etsin blogun, muhteşem güzelliklerle devam etsin hayatın. İyi ki doğmuşsun ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim😍
      Umarım hep buralarda olabilirim, tatlı dileklerin mutlu etti😍😊💖💖

      Sil
  3. iyi ki doğdunnn Gamzeeeeeee iyi ki doğdun cherrylanddddd! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıımmmmmmm😘
      İyi ki doğmuşum bence de, teşekkür ederimmmm😘😍

      Sil
    2. Zaman geçse de, yaşlar değişse de şartlar aynı olmasa, eksik hissetsen bile her şeye umutla, neşeyle, eğlenceyle, sevgiyle bakan o hiç büyümeyecek olan içindeki kız çocuğunu öper, sarılırım 🩷🧚‍♀️

      Sil
    3. Eksik hissettiğim yanım hiç geçmeyecek doğru😔
      İçimdeki o kız çocuğu hiç büyümeyecek😊
      Teşekkür ederimm balımmmm😘💖

      Sil
  4. Podcasti dinledim, bence kesin bir küçük parça da olsa almışsındır diye düşünüyorum hahahahahah.

    Ve nice yıllara Çeri, umarım yeni yaşın isteklerinin hepsini olmasa bile birçoğunu gerçekleştirme imkanı sağlar sana. Daha uzun seneler blogu yazman, ya da sıkıldıysan yenisini açman, ama buralarda olman dileğiyle, mutlu yıllar 🍫🍭🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tatlı yorumlara bayılıyorum😊

      Podcasti dinlediğin için teşekkür ederim Buster🙏 Beğendin mi?
      Küçük bir parça mı? Düşüncen doğru ama o parça o kadar küçük olmayabilir🙃😊 Mail attın sandım ama baktım yoktu.

      Çok ama çook teşekkür ederim Buster😊 Umarım dileklerimin çoğunu gerçekleştiririm. Belki bazıları gerçekleşmiştir😊
      Güzel haberlerim var 🎉🥳

      Umarım uzun yıllar blogta olabilirim. Bir anlık sinirle kapatıp gitmem yine. Buralarda olmak benim de hoşuma gidiyor, iyi geliyor😊
      Çikolata ve şeker için teşekkür ederim Buster, mutlu oldum🥳

      Sil
  5. Sevgili Cherry, güzel, hoş dilli hanımefendim. Sana bu mısraları yazarken sıcacık kahvemi yudumluyorum ;)

    Nice mutlu senelere diyeyim, çünkü gerçekten hem postlarını, hemde interneti kullanma şeklini beğeniyorum. Karakterinide ;) Genel olarak tanımadığım insanlara karşı misantropik halliceden olsam da sana karşı hiç öyle olmadım ve seni tanımak fazlaca mutluluk verici. Düş Bahçelerinde Gezinti'nin içindeki lotus çiçeklerinin üzerinde nehirler boyunca yüzmeye devam et, peşindeyim! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa😍 çok tatlı bir yorum bu, çoook mutlu oldum Alpirik😍🎈🎉
      Böyle tatlı yorumlara bayılıyorum, içimdeki beş yaşındaki kız havalara uçuyor🎈🎈

      Ne kadar tatlı yazmışsın, teşekkür ederim güzel düşüncelerin için, böyle hissettirebildiysem ne mutlu bana🙏
      Beni anladığını hissediyorum hep, benim için de bu mutluluk verici. Arada gıcıklık yapıyorum ama iyi bir kızım😄
      Kitabımdaki detayı hatırlaman😍😍😍😍
      Umarım yüzmeye devam edebilirim yanımda lotus çiçekleriyle 😊
      (bu arada misantropik kelimesini bilmiyordum, öğrendim şimdi, mutlu etti bu detay😊)
      Podcasti dinlersen yorumlarını beklerim😊

      Sil
  6. Doğum gününüz kutlu olsun 🎉🎂 Hem sizin hem de bloğunuzun aynı gün büyümesi çok güzel bir tesadüf olmuş 😊 İçinizdeki o kırmızı balonlu küçük kızın hiç büyümemesi dileğiyle... Bu yıl size bol şans, güzel insanlar ve kalbinizi mutlu edecek anlar getirsin 🎈
    Bu arada podcasti de dinledim. Sesinizdeki samimiyet ve içtenlik çok hoştu, insanı dinlerken rahat hissettiriyor 😊 Yazılarınızı okurken aldığım hissi podcastte de aldım. Kitabınızla olan fotoğraflar da çok anlamlı olmuş. Nice mutlu yaşlara, nice güzel yazılara ve nice blog yıllarına 🎂📚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊🎉
      Evet geçen sene öyle denk getirmek istemiştim, çok güzel oldu. Umarım bu yaş bana şans getirir.
      Çok teşekkür ederim dinlediğiniz için, daimi dinleyicilerimdensiniz😊🙏
      Beğenmenize mutlu oldum, sesim samimi geliyorsa ne mutlu bana. Yayınları yaparken en çok istediğim rahat hissettirebilmek, dinleyenleri biraz olsun neşelendirebilmek😊
      Hem yazılarımda hem de podcastte bunu sağlayabilmek çok mutlu etti beni.
      Çok çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için😊🙏

      Sil
  7. Iyi ki doğdun iyi ki varsın ve iyi ki seni tanımışım canımmm❤️ hep gül hep mutlu ol yeni yaşında 🎉🎉

    YanıtlaSil

Yorumlarınız gülümseme bırakıyor, teşekkürler ☺️